lauantai 12. huhtikuuta 2014

Dior Gel Coat




Ystäväni suositteli jo ennen joulua minulle Diorin Gel Coat-kynsilakkaa. Lakka tekee kynnen päälle geelimäisen ja kestävän pinnan. Gel coat on hieman paksumpaa ja kovempaa kuin tavallinen päällyslakka- top coat. Mutta kuivuu silti yllättävän nopeasti- mielestäni.

Helmikuussa pääsin kokeilemaan ystäväni kyseistä lakkaa ja olin myyty! 

Värillinen lakka pysyy viikon kynsissä juuri lakatun näköisenä ja varpaankynsissä yli 2 viikkoa kun olen laittanut päälle gel coat:ia! 

Nyt löysin Sephorasta itselleni oman Gel coatin ja kyllä se on vain loistotuote! 

Näin kotona ollessa on mukava käyttää välillä värillisiä lakkoja, sillä normaalisti työelämässäni en ole päässyt nauttimaan kynsilakoista, saati sitten rakenne- ja geelikynsistä. 

Haha kynsien lakkailu on siis todellista pröystäilyä minulle verrattuna vanhaan ja totuttuun :D

Uusimpana värinä lakkakokoelmaani pääsi Mavalan 116- Wind Breeze, joka tuo luonnolisen, hieman tummemman nuden sävyn kynsille. Täydellinen! 

..Oon itse ollut aina tyytyväinen Mavala-lakkojen hinta-laatu suhteeseen. Halpoja, mutta värit levittyvät tasaisesti ja helposti. Väri vaihtoehtoja on monia, ja kyllä ne normaalissa arkikulutuksessa pysyvät ihan kauniina muutaman päivän- ilman päällyslakkoja ;) 




Kiitos siis ihanalle Rouva Saukkoselle tuotteen suosittelemisesta :) 


Puss and Love Henna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti